Sunday, January 30, 2011

Bounty cokoladice/Bounty Bars

Please scroll down for English version

Dugo sam merkala ovaj recept. Zvucalo mi je jako interesantno isprobati homemade verziju ovih cokoladica, ali me uvek sprecavala ogromna kolicina margarina koju je trebalo utrpati u njih. U drzavi, u kojoj trenutno zivim, ne prodaje se margarin sa ukusom slatke pavlake a bojala sam se da bi se obican mnogo osetio. Kada je ovaj receptic dospeo u kuVarijacije resila sam da ga, ipak, isprobam.


I sada, nakon sto su sve cokoladice pojedene, moram priznati da se, po meni, margarin dosta osetio iako ne toliko koliko sam mislila da hoce. Moji ukucani, bar onaj deo koji jede kokos, nisu imali zamerki, a ni gosti koji su se nasli kod nas... cak sam dobila ”narudzbu” od prijateljicine cerke da joj ove cokoladice pripremim za rodjendan. Jos jednom se potvrdilo koliko su ukusi razliciti :)
Na cekanju imam jos jedan recept za homemade verziju ovih cokoladica koji ne zahteva niti mrvu maragrina. Kad se uverim u ukus ove druge verzije prenecu vam iskustva i utiske :)



Sastojci:
1 dl slatke pavlake
250 gr margarina
300 gr secera
250 gr kokosa

Glazura:
150 gr tamne cokolade
80 gr margarina


Priprema:
Istopiti secer, margarin i slatku pavlaku na srednjoj temeperaturi. Kad se svi sastojci istope, pojacati temperaturu i pustiti da smesa provri. Dodati kokos i dobro izmesati.
Pleh velicine 20*30 cm obloziti papirom za pecenje. Sipati smesu od kokosa i ostaviti u frizideru najmanje 2 sata (moja je stajala preko noci).
Dasku na kojoj cete seci, obloziti papirom za pecenje pa okrenuti stegnutu kokos masu na oblozenu dasku. Skinuti papir pa iseci kolac na manje kockice. Vratiti isecene kockice u frizider dok pripremate glazuru.
Istopiti sastojke za glazuru na laganoj vatri. Zatim, svaku kockicu umociti u cokoladu pa ih redjati na papir za pecenje da se osuse.


English version:
Bounty Bars
(recipe adapted from here)

Ingredients:
1 dl heavy cream
250 g margarine
300 g sugar
250 g coconut flakes

Glaze:
150 g baking chocolate
80 g margarine

Preparation:
Melt sugar, margarine and heavy cream over medium heat. When all the ingredients are completely melted, turn the heat to high and let it boil. Add coconut flakes and stir well.
Line a 20*30 cm baking pan with parchment paper. Pour coconut mixture into prepared pan. Refgrigerate for about 2 hour or overnight.
Line cutting bord with parchment paper. Turn coconut mixture onto prepared cutting board and remove the paper.
Cut coconut mixture into small squares. Place back into the refrigerator until you making the glaze.
Melt glaze ingredients over low heat. Then, dip each coconut square into the glaze and let them dry on parchment paper.


20 comments:

  1. Predivne su, ja sam oduševljena njima, a sama izrada mi je skroz bila jednostavna, tako da ću ih sigurno ponoviti još koji put..Sviđa mi se ova bijela dekoracija kojom si ih ukrasila....Predivni!

    ReplyDelete
  2. Tnx Tina!
    Nado, slazem se, ovo je jedan od najbrzih slatkisa koje sam pravila. Mene je samo mucio ovaj margarin, ali nije bilo sanse da nabavim taj sa ukusom slatke pavlake. Pravicu ih ponovo kad odem kod mojih, u nase krajeve, jer verujem da je velika razlika kad se koristi ovaj ili onaj margarin :)

    ReplyDelete
  3. Mihaela, odlicno si ti ispali!

    Imamo iste utiske o cokoladicama.
    Cak imamo i drugaciju verziju u najavi:)

    ReplyDelete
  4. Odlicno..predivne slike i presentacija..a recept da i ne pricam! Svaka cast!!!

    ReplyDelete
  5. Super su ti ispale. I mojim ukućanima koji jedu kokos su se svidjele. Ja sam ih pravila sa pola količine maslaca, pola sa margarinom i margarin mi se nije osjetio. :)
    kad dođem s posla ću postaviti svoje :)

    ReplyDelete
  6. Sjajne su draga !! Pravila sam ih i ja pre par dana ali nisam bila zadovoljna izgledom pa ih nisam ni objavljivala ! Pravi si majstor !!! :-*

    ReplyDelete
  7. Predivno si ih napravila i fotke su ti čarobne!

    ReplyDelete
  8. U tvojoj izvedbi divni moji nisu bili tako reprezentativni.

    ReplyDelete
  9. Vidim da vam je uglavnom svima zamjerka količina margarina. Iskreno i mene bi to brinulo, ali bez obzira na to tvoje čokoladice izgledaju savršeno. :)

    ReplyDelete
  10. jako lijepo si ih napravila, ni kod mojih nije bilo zamjerki, no meni se isto nije dopalo što se margarin previše osjetio

    ReplyDelete
  11. Ja bi ih pravila sa puterom sigurno, mora da su lepše tako. Prelepo izvođenje!

    ReplyDelete
  12. Mihaela, tebe bismo mogli proglasiti kraljicom domaćih varijanti raznih slatkiša. Divno su ti ispale ove čokoladice, čestitam. A što se tiče margarina, ja ga ne volim, ali nema problem sa njegovim okusom jer meni margarin zapravo i nema okusa, prilično je neutralan, moj problem sa margarinom su razna prozivanja njegove vještačke prirode i tobožnje štetnosti po zdravlje. No znamo kolika je moć industrije koja nas nastoji uvjeriti da je sve što radimo i jedemo štetno i na koji bi se način trebali zaštititi pa me ne bi čudilo da se "mrskom" margarinu nakon nekih dvadeset godina vrati stara slava i da ga se potpuno "rehabilituje".
    Svaka čast - odlične Bounty čokoladice.

    ReplyDelete
  13. Imam iste utiske kao ti, ove sam čokoladice radila prošle god. za Božić, ali bez obzira na sve fine su, i tvoje prelijepo izgledaju!

    ReplyDelete
  14. Mora da se tope u ustima, divno izgledaju!
    Kiss.

    ReplyDelete
  15. Danas je skroz "kokosni" dan na blogovima. Zao mi je sto nisam ucetvovala.
    Tvoje odlicno izgledaju!

    ReplyDelete
  16. Hvala vam devojke :)
    Selma :))) Volim te homemade varijante i cesto se upustam u takve avanture... ono sto mi se dopadne podelim sa vama ali, veruj mi, ima i jako losih kopija koje, pretezno, i ne spomenem :)
    A sto se margarina tice, ja ga ne izbegavam ali ove cokoladice su mi bile masne i imale taj neki ukus margarina. Kao sto sam napisala, meni se nisu dopale ali ima kome jesu :)

    ReplyDelete