Sunday, January 23, 2011

Sendvic vekna/Stuffed French Loaf

Please scroll down for English version

Brzo, dekorativno i veoma ukusno hladno predjelo!
Ovo su dva nacina na koja ja punim francuski hleb, ali vi slobodno ubacite nesto po svom ukusu ili izbacite ono sto vam se ne dopada i, u svakom slucaju, dobicete veoma ukusne i malo drugacije sendvice :)


2 baget hleba 

Fil I:
125 gr maslaca
200 gr sunkarice
200 gr pileceg parizera
200 gr kackavalja
100 gr kiselih krastavaca
100 gr majoneza
so, biber

Fil II:
125 gr maslaca
2 konzerve tunjevine (cca. 300 gr)
250 gr kackavalja
3 kuvana jaja
100 gr ajvara
so


Priprema:
Iseci hleb, vertikalno, na 4 dela. Duzom kasicicom izvuci sredinu hleba da vam ostane skoljka obrubljena sa 1 cm hleba. Ostavite pripremljene komade sa strane.

Fil I:
Izrendati sunku, parizer, sir i krastavcice (a mozete sve namirnice iseckati na manje kockice).
Izmiksati maslac, dodati rendane (seckane) namirnice, majonez, so i biber. Dobro izmesati da se sve poveze.
Duzom kasicicom puniti skoljke hleba, nabijajuci fil da ne ostane supljina izmedju.
Svaki komad napunjenog hleba umotati u aluminijumsku foliju i ostaviti preko noci u frizideru.
Sutradan seci na kolutice i servirati.

Fil II:
Izmiksati maslac, dodati tunjevinu (iscedjenu od ulja), izrendana kuvana jaja i sir, zatim ajvar i so. Dobro izmesati pa puniti hleb. Uviti komade u foliju i ostaviti preko noci u frizideru a zatim seci na kolutove.


English version:
Stuffed French Loaf


2 French Loaf

Filling I:
125 g butter
200 g ham
200 g chicken salami
200 g cheese
100 g pickles
100 g mayonnaise
salt, pepper

Filling II:
125 g butter
2 cans tuna (cca. 300 g)
250 g cheese
3 boiled eggs
100 g ajvar
salt

Method:
Cut bread, vertikal, into 4 pieces. Hollow out center of loaf with a long teaspoon, leaving a 1 cm shell. Set aside.

Filling I:
Grate ham, chicken salami, cheese and pickles (or cut all ingredients into small cubes).
Beat butter, add grated ingredients, mayonnaise, salt and pepper and stir until well combined.
Spoon mixture into shell. Wrap each shell in aluminium foil and refrigerate over night.
Cut into slices and serve.

Filling II:
Beat butter. Add drained tuna, grated eggs and cheese, ajvar and salt. Stir until well combined, spoon mixture into shell and wrap in aluminium foil. Refrigerate over night.
Cut into slices.

14 comments:

  1. Uvijek imaš odlične ideje,sendvič mi se jako sviđa,hvala ti na ovom zanimljivom receptu.
    Kiss.

    ReplyDelete
  2. Pravila sam ih nekoliko puta sa nesto drugacijim punjenjem i bas su mi se svideli. Tvoji su bas zanimljivi, posebno ovi sa tunom...

    ReplyDelete
  3. Ovo je odlično, kad sam bila mala mama je radila sličnu stvar za naše rođendane, samo je ona punila kruh suhomesnatim proizvodima, krastavcima itd... To mi je ostalo u sjećanju kao odlična stvar, a ovo tvoje punjenje mi se još više sviđa i morati ću ga isprobati za neko druženje. :)

    ReplyDelete
  4. Obožavam ovakve stvari. Volim što se mogu napraviti i dan unapred i hleb ne omekne toliko, već upije malo fila. Domaćica je onda slobodna da čavrlja sa gostima!

    ReplyDelete
  5. Uuu, to sam nekad davno pravila, bio je to pravi hit, još kad su došli franzuzi, to je radila svaka moja prijateljica. I inda od jednom kao odrezano muk, dugo, dugo ništa ni čula ni vidjela. Baš si me razveselila sa ovim omiljenim receptom za zakuske.

    ReplyDelete
  6. Jeste, ovo je jedan stari recept, ali jos uvek odlican! Ni ja ga nisam dugo spremala a sad mi je uleteo kao porucen... Imala sam malo vremena, a trebalo je da spremim nesto sto fino izgleda a da je pritom i ukusno. Sela sam da vidim sta se kuva na Coolki i naletim na ovaj receptic, jedan od prvih koje sam tamo postavila :)
    U svakom slucaju olaksao mi je posao, gosti bili zadovoljni i na kraju, svi srecni :)))
    Hvala vam devojke!

    ReplyDelete
  7. jako dobra ideja, imam slične recepte i jako mi se dopadaju, pogotovo za neka okupljanja ovo je odlično

    ReplyDelete
  8. odlično predjelo! imam neko slično punjenje za jaja, ali nikako da objavim..

    ReplyDelete
  9. nemoj mi zamjeriti na pitanju.. ali, što su kackavalje? Sve mi se sviđa, ali to ne mogu odgonetnuti što bi bilo

    ReplyDelete
  10. Pamela, ma samo pitaj, ima toliko naziva za jednu te istu stvar da niko ne moze sve da pohvata :) Kackavalj je tvrdi sir - trapist ili tako nesto.

    ReplyDelete