Sunday, December 19, 2010

Rolada od piletine/Chicken Roll

Please scroll down for English version

Moja porodica je velika, a u isto vreme tako mala. Kada su obroci u pitanju, samo nas troje uredno sedi za stolom… Aron jos uvek jede tako-tako, vise brlja nego sto zapravo jede, Noah je previse mali za neke konkretne obroke tako da obrni-okreni samo Daniel, muz i ja jedemo sve i zaista uzivamo u hrani. Medjutim, vecina recepata je preobilna za nas troje, a kako ne volimo hranu koja se danima vuce po kuci (ja cak ne volim ni vecerati ono sto sam rucala), mnoge recepte prepolovim.
To nije bio slucaj i sa ovim rolatom. Pravljen je odmah u duplo i nestao je do kraja dana. Ako ste pomislili da su nam se apetiti povecali - ne, nije to u pitanju ;)
Imamo punu kucu gostiju pa sam pretpostavila da nam jedna rolnica nece biti dovoljna i tako odmah krenula da gulim dva pileta :)


Rolat je odlican, kako topao tako i hladan. Idealan za neki svecani rucak ili fin obrok za vas i vasu porodicu. Zahvalnost za ovaj recept dugujem Lani ciji blog istrazujemo u okviru igrice FBI rukavice koju je osmislila mamajac.


Potrebno:
1 pile (oko 1,7 kg)
150 gr tanko secene slanine
1 luk
2 snite hleba
1 dl mleka
1 jaje
persunov list
so, Vegeta, biber
ulje


Priprema:
Pazljivo odvojiti kozicu sa pileta vodeci racuna da ne bude rupica. Iseci pile na komade, a zatim belo meso iseci na tanke snicle. Odvojiti meso od kostiju, samo delove sa batkova i nadbataka, pa ih usitniti u food procesoru. Ostatak mesa i kostiju iskoristiti za supicu.
Zagrejati malo ulja pa proprziti luk. Hleb preliti mlekom i ostaviti desetak minuta da malo omeksa.
Zatim sjediniti usitnjeno meso, luk, iscedjen hleb, persunov list, jaje i zacine (1 kasicica vegete, ½ kasicice soli i malo bibera).
Iseci veci komad aluminijumske folie pa ga staviti na radnu povrsinu. Preko staviti kozicu pileta, a preko kozice sloziti listove slanine. Na slaninu poredjati snicle od belog mesa, posuti solju i premazati smesom od mesa.
Sve zajedno pazljivo urolati, koristeci alu foliju. Jos malo posoliti, preliti sa malo ulja pa uviti u foliju. Pricvrsiti sastave folije i krajeve.
Ukljuciti rernu da se zagreje na 200 stepeni.
U pleh sipati malo vode pa smesiti rolat i peci oko 45-50 minuta. Odstraniti foliju i peci dodatnih 20-30 minuta ili dok ne porumeni.

   
English version:
Chicken Roll
(recipe adapted from here)

Ingredients:
1 chicken (about 1,7 kg)
150 gr bacon slices
1 onion
2 bread slices
1 dl milk
1 egg
persille
salt, pepper
oil

Preparation:
Carefully skin the chicken, taking care not to tear the skin. Cut chicken into pieces. Then, cut chicken breast into thin snitczel. Remove meat from the bones, just from the drumstick. Grind meat in a food processor. Rest of the chicken you can use for chicken stock.
Heat little oil and saute onion. Pour milk over bread slices. Let rest for 10 minutes.
Then, combine meat, onion, squeezed bread, persille, egg and spices.
Place large piece of aluminium foil on a work surface. Place chicken skin on the foil. Over skin place bacon slices, then chicken breast snitczel, sprinkle with salt and finish with meat mixture.
Carefully roll up meat, using foil to lift. Sprinkle roll with salt and pour little oil over. Wrap the roll in foil, seal the edge and both ends. 
Preheat oven to 200 degrees C.
Pour little water into a baking pan. Place roll into the pan and bake for about 45-50 minutes. Then, remove foil and bake for another 20-30 minutes or until golden.

17 comments:

  1. Ovo zvuci kao zahtjevan, ali zadovoljavajuci posao! Za goste odlicno...

    ReplyDelete
  2. nti kod nas ono od rucka bas ne prolazi za veceru:))) rolat ti je naravno savrsen:)

    ReplyDelete
  3. Ni mi nismo ljubitelji ponovljenog obroka u istom danu odnosno dva puta za redom :-)
    Ovo zaista predobro izgleda. Super ti je ispalo.

    ReplyDelete
  4. Hola desde VIGO ESPAÑA . esta receta es estupenda , me encanta tu blog , SALUDOS MARIMI

    ReplyDelete
  5. nas je samo dvoje, nemoguće mi je skuhati tako malu količinu, tako da moramo reciklirati hranu stalno.. i još uvijek previše bacam :(((

    rolada je predivna..

    ReplyDelete
  6. Izgleda čarobno!!!
    Sve pohvale!

    ReplyDelete
  7. Vidiš moj muž a i dečki najviše vole za večeru jesti ono što je bilo za ručak, tako da ja nastojim kuhati tako da ostane za večeru:)
    I mene je ova rolada osvojila i bila mi je prava uživancija raditi je!
    Izvrsno ti je ispala!

    ReplyDelete
  8. Savršena rolada, ali mi nekako djeluje komplicirano za moje kulinarske vještine. :)

    ReplyDelete
  9. Odlična rolada, savršena..a što se tiče ostatka hrane, nama ne smeta, neka jela poput graha ili sarme, pa čak i pizza idući dan bude još puno slađa nego prvi dan..

    ReplyDelete
  10. Pozdrav, dear...bas me veseli da je rolada posluzila za jednu tako posebnu priliku, a odlicno ti je uspela, drago mi je da ste uzivali!;)))
    Kod nas se hrana isto "reciklira", pa tako povrce iskoristim za krokete ili corbicu, a meso ususkam u neke taske od testa pa prelijem umakom ilu zavrsi kao nadev za pizzu!;))

    ReplyDelete
  11. Mmmmm, divno izgleda! Mogu samo da zamislim taj ukus pečene kožice! Mmmmmm :) :)

    ReplyDelete
  12. Ja se strasno rastuzim ako se za veceru pojede ono sto smo imali za rucak. To onda znaci da cu morati da kuvam dva dana za redom lol

    Odlicno si zarolala roladu, i ja je vec dugo merkam. Samo znas kako moj Deki kaze "nema 'tice do prasice" tako da piletina uvek ceka neke goste; tacnije ovako neka fina pakovanja od piletine ili neka varijanta sa mariniranjem, pohovanjem i sl.

    ReplyDelete
  13. Savršeno izgleda majstorice !! :-)))

    ReplyDelete
  14. Jako ti je lijepo ispala, a sigurna sam da je bila i jednako ukusna. :)

    ReplyDelete
  15. Stvarno ti je odlično ispala, toliko vas je isprobalo tu roladu, da ću morati i ja! :)

    ReplyDelete
  16. odlično si napravila, ja već dva mjeseca planiram napraviti ovaj rolat, no uvijek pile završi na neki drugačiji način, očito je da neću stići u krugu igre, no svakako ću ga napraviti prvom prilikom

    ReplyDelete