Tuesday, November 23, 2010

Cool poslastica/Cool dessert

Please scroll down for English version 


Ne znam da li sam vec pominjala da obozavam poslatice od marshmallow bombonica. U mojoj kuci ove bombonice vole svi redom i to na sve nacine. Deca ih rado grickaju onako iz kesice, volimo ih grilovane, u raznim torticama, fondantima... Poslastice od ovih bombonica su mi super iz jos jednog razloga, pretezno se radi o nepecenim varijantama koje se brzo pripremaju, brzo hlade tako da uvek imam keca u rukavu za slatkis na brzinu. Jedan od takvih recepata je i ovaj Mirjanin desert (Hvala Mirjana!!!). Pravila sam ga jos letos i pomalo smetnula s uma, a svakako je nesto sto zasluzuje da bude napravljeno jos puno puta :)


Potrebno:
250 gr marshmallows bombonica
200 ml slatke pavlake
130 gr jogurta od vanile

250 gr jagoda, malina…
secer

Priprema:
Istopiti marshmallows sa 100 ml slatke pavlake na laganoj vatri. Ostaviti sa strane da se prohladi.
Jagode (maline) smrviti viljuskom, dodati secera po ukusu pa ih rasporediti u case.
U prohladeni mashmallows dodati ostatak slatke pavlake i jogurt. Sipati smesu preko jagoda. Svaku casu prekriti prozirnom folijom pa ostaviti u frizideru dok se ne stegne.


English version:
Cool dessert
(recipe adapted from here)

Ingredients:
250 gr marshmallows
200 ml heavy cream
130 gr vanille yogurt

250 gr strawberry, raspberry…
sugar

Method:
Melt marshmallow with 100 ml heavy cream over medium-low heat. Set aside.
Press strawberry (raspberry)  with a fork, add the sugar to taste. Place strawberry into glasses. 
Add rest of heavy cream and yogurt to the cooled marshmallow mixture. Stir well.
Pour marshmallow mixture over strawberry. Cover each glass with a plastic wrap and refrigerate until firm. 


19 comments:

  1. Fantastično izgleda!!!

    ReplyDelete
  2. Joj i ja jako volim marshmallow samo to mi je užitak koji si rijetko dozvolim. U ovoj kombinaciji bi mi se sigurno svidjeli tako kad slijedeći put kupim vrećicu tih bombona recept ide na isprobavanje. :)
    P.S.

    Fotke su ti prekrasne. :)

    ReplyDelete
  3. Ovo je super!
    Sigurno je jako ukusno..
    PUSA

    ReplyDelete
  4. Ja naprosto volim sve kremasto, i isto tako te marshmallows okuse, a ovo izgleda super! :)

    ReplyDelete
  5. Prekrasno, i sigurno ukusno, a boje...

    ReplyDelete
  6. Izgleda ukusno i boje su izazovne..bas za ove praznike sto dolaze!Super recept Mihaela!

    ReplyDelete
  7. Boje su ono sto me mami... Volim kremasto:) Super

    ReplyDelete
  8. Kada sam prvi puta došla u Ameriku, probala sam marshmallows. Kupila ja popriličnu vrećicu i udri po njima za vrijeme vožnje na Floridu. Ne da sam se prejela, nego nakon toga nekoliko desetljeća nisam ih mogla ni pogledati. Sada ih opet rado koristim za poslastice. Ovo je odličan recept i čuvam ga za toplije dane, znam da će "izgorjeti" kod mojih.

    ReplyDelete
  9. Super poslastica i super recept . Kod mene je marshmallow pomalo zanemaren, meni nije posebno drag pa niti ne koristim. Ali moja sestra i nećakinja ga obožavaju pa ću ih iznenaditi ovom finim desertom . Prekrasno izgleda!!

    ReplyDelete
  10. Idealna poslastica za nadolazece vruce dane.
    Fotografije su ti izuzetne!

    ReplyDelete
  11. MIhaela, videla sa ovaj recept i setila se tvoje dece.
    http://thechocolatepot.blogspot.com/2010/11/reindeer-cupcakes.html

    ReplyDelete
  12. Drage devojke, hvala vam na komentarima!!!
    Andrea, veliki je kompliment dobiti od tebe pohvalu za fotografiju... porasla sam bar 2 cm :)))
    Jelena, hvala ti na ovom linku i hvala ti sto si nas se setila :))) Preslatki su i verovatno cu iznenaditi decicu oko NG!!!

    ReplyDelete
  13. Ti nama samo neka zla serviras. To nas pripremas za zimu da mozemo da se kotrljamo po snegu? :)))
    Ovo mi se mnogo dopada!

    ReplyDelete
  14. Savršeno draga moja Mihaela ! Ma zaista je sve odlično šta god da praviš ! VELIKI POZDRAV DRAGA! :-****

    ReplyDelete
  15. U pravu ,jako jednostavno,ukusno i osvjezavajuce!!
    Kod mene je pocela sezona kremastih svarcica i pravim ih sve u casama ,tako da mojima ogranicim konzumiranje,jer ponekada bas pretjeraju !!!
    Hvala ti ,odusevljena sam slikom !!;)

    ReplyDelete
  16. predivan desertić i ja bi uživala u njemu

    ReplyDelete