Monday, November 1, 2010

Brazilski hleb sa sirom/Brazilian Cheese Bread

Please scroll down for English version

Veoma neobicni hlebici koji se pripremaju sa brasnom od tapioke i sirom. Nakon pecenja naduvaju se kao souffle, ali kad ih izvadite iz rerne splasnu i tada su ova fina, pomalo lepljiva, supljikava muffins peciva spremna za degustaciju :)


Potrebno:
1 jaje
85 ml maslinovog ulja
165 ml mleka
170 gr brasna od tapioce
65 gr rendanog sira (Cheddar, Mozzarella)
malo soli (u zavisnosti koji sir koristite)


Priprema:
Ukljuciti rernu da se zagreje na temperaturu od 200 stepeni.
Kalupice za muffins podmazati uljem (ja sam u pleh za muffins ubacila i silikonske modlice tako da nisam podmazivala).
Ubaciti u blender, redom, sve sastojke i dobro izmiksati da se sve poveze. Povremeno proveriti smesu i po potrebi skinuti sadrzaj sa stranica blendera i nastaviti mucenje.
Napuniti kallupice za muffins smesom, staviti u zagrejanu rernu i peci oko 15-20 minuta. Kad hlebici narastu i porumene izvaditi iz kalupa, sloziti na zicu da se prohlade pa posluziti.

Pripremljenu smesu za brazilski hleb mozete cuvati do nedelju dana u frizideru i peci hlebice po potrebi :)


English version:
Brazilian Cheese Bread
(recipe adapted from here)

1 egg
85 ml olive oil
165 ml milk
170 gr tapioca flour
65 gr grated cheese (Cheddar, Mozzarella)
salt to taste
Preheat the oven to 200 degrees C.

Grease a muffin pan and set aside.
Put all ingredients in the bowl of a food processor. Process until blended, stopping to scrape down sides of bowl several times (You can store mixture in the refrigerator for up to 1 week).
Pour mixture into the prepared muffin pan and bake for about 15-20 minutes until risen and golden.
Let them cool for a few minutes and than serve.

8 comments:

  1. Ovo prekrasno izgleda!!!
    A ja sam sad jakoo gladna, ajme meni idem nešto brzo prigrist, taman jednu jabuku za laku noć:)
    Premda bi mi tvoji hljebčići fino prijali.

    Pusa.

    ReplyDelete
  2. Ovo mora biti dobro! Sir moze uvijek, pogotovu u ovakvim kombinacijama.

    ReplyDelete
  3. Lijepo izgleda, ali naravno, ovdje ne možemo nabaviti brašno od tapioke. Ustvari, nikada ništa nisam probala s tapiokom. Samo sam čitala o njoj.

    ReplyDelete
  4. Ima tapioke u prodavnicama zdrave hrane i mislim da može da se samelje pa dobije brašno. Da li može sa običnim brašnom tako dobro da ispadne ili tapioka daje taj šmek?

    ReplyDelete
  5. ovo jako dobro zvuči, no i meni je problem doći do brašna tapioke

    ReplyDelete
  6. ovaj kruh prekrasno izgleda !!
    ja volim puding od tapioke u raznim varijantama dodataka ali kada sam probala pecivo sa brašniom od tapioke nekako mi se nije svidio taj okus. To je bilo obično pecivom, a možda je ovako sa dodacima stvar sasvim drugačija, isprobati ću sigurno ! Imam doma tapioku koju ću samljeti u brašno i tako napraviti ovaj divni kruhić .

    ReplyDelete