Sunday, November 7, 2010

Kinder keksici /Kinder bars cookies

Please scroll down for English version

U mojoj kuhinji keksici su potpuna novina. Ne znam zasto sam ih stalno zaobilazila, ali uvek je, nekako, izbor padao na filovane kolace, torte i razne kremaste slastice.
Pre par meseci napravila sam svoje prve keksice i od tada se samo redjaju. Odlicni su za decu, ali i za nas malo starije, mogu da stoje duze nego bilo koji kremasti kolac... stvarno se pitam zasto sam do sada izbegavala da ih pravim :)
Ovog puta izbor je pao na Dajanine odlicne keksice sa komadicima Kinder cokoladica.


Potrebno:
115 gr maslaca
90 gr muscovado secera
90 gr zasladjenog kondenzovanog mleka
150 gr brasna
1 kasicica praska za pecivo
20 gr kakaa
65 gr Kinder cokoladica
 

Priprema:
Zagrejati rernu na 170 stepeni.
Prosejati brasno, prasak za pecivo i kakao.
Penasto izmiksati omeksali maslac, dodati kondenzovano mleko pa izmesati varjacom. kad se smesa ujednaci dodati brasno sa kakaom i praskom za pecivo.
Kinder cokoladice iseckati na kockice pa dodati u smesu. Izmesati, uzimati testo kasiciom pa oblikovati kuglice velicine manjeg orasa. Redjati ih na pleh oblozen papirom za pecenje pa svaku kuglicu lagano pritisnuti prstom ili kasiciom na sredini.
Peci keksice 12 minuta. Ostaviti keksice da se ohlade pa uzivati.
 

English version:
Kinder bars cookies
(recipe adapted from here)

Dough:
115 g (4 oz) butter
90 g (3.2 oz / 2/3 cup) muscovado sugar
90 g (3.2 oz /1/3 cup) sweetened condensed milk
150 g (5.3 oz / 1 cup) self-raising flour
20 g (3 TBspoons) unsweetened cocoa powder
65 g (2.3 oz) Kinder milk chocolate bars (or similar)
 
Preparation:
Sift the flour and the cocoa together.
Beat the softened butter until creamy.
Stir in the condensed milk, and then gradually the flour and cocoa mixture.
Chop the chocolate and add it to the dough.
Scoop the dough and place the walnut size balls on a baking sheet lined with parchment paper. Press each cookie slightly with your fingers.
Bake them in the oven preheated to 170°C (335°F) for about 12 minutes. Move them to a cooling rack.

11 comments:

  1. Hvala ti na famoznom receptu, keksići izgledaju m... njamii!:)

    Lijep pozdrav.

    ReplyDelete
  2. Savršeni su draga Mihaela ! Bravo ! Velikiiiiiiiiiii pozdrav! :-*

    ReplyDelete
  3. Draga Mihaela, na mojem blogu je nagrada za tebe pa ju preuzmi, a ja ću u međuvremenu preuzeti ovaj divni recept! Pozdrav! :))

    ReplyDelete
  4. Predivno si ih napravila, Mihaela, hvala ti puno. Veseli me da otkrivaš pomalo čari pripremanja keksića, kod mene su oni najčešće zastupljena kategorija

    ReplyDelete
  5. odlični keksići koje si super napravila ! jako lijepo izgledaju, super !!

    ReplyDelete
  6. Zapeli su mi za oko ovi keksi kod Dajane jer obožavam sve što nosi ime Kinder. Jako su ti lijepo ispali, totalno bude želju za slatkim.
    Inače ja baš najviše volim raditi keksiće, a filane, kremaste kolače radim rijetko. :)

    ReplyDelete
  7. Primaljivi su nema šta! Samo..gde kupiti kondenzovano mleko u Boru? :(

    ReplyDelete
  8. Predivni su draga,i preslatki za nase najsladje.

    ReplyDelete
  9. Najomiljenija čokica moje kćeri je upravo Kinder pa joj je još uvijek kupujem! keksi su super i znam da su dlični!

    ReplyDelete
  10. Predivni keksići, a kako i ne bi bili kad su s kinder čokoladom. :) Inače, ako kažeš da si tek nedavno počela raditi kekse, od srca preporučujem lagano slane čokoladne kekse s bloga damijenestoslatko... meni su fenomenalni s milkom od jagode :)
    http://damijenestoslatko.com/?p=812

    ReplyDelete
  11. prema sastojcima, rekla bih da su keskići taman za mene, odlični

    ReplyDelete