Thursday, February 3, 2011

Pilece mesne kuglice/Chicken Meatballs

Ostalo mi je u arhivi nekoliko receptica koji su vuku od ko zna kada pa sam resila da ih sve, jedan po jedan, polako objavim. Haos mi je svuda oko mene, pa kontam makar blog da dovedem u red :)


Ovo nije nista posebno, samo jos jedna varijanta cuvenih cuftica, mesnih kuglica ili kako ih ko vec zove. Svaka drzava ima neku svoju varijantu, a Norvezani imaju vise svojih varijanti. Rade ih, uglavnom kao mi, od svih mogucih vrsta mesa, neke mi se dopadaju manje, neke vise, a neke nikako. Ovo je jednostavna verzija bez jaja i prezli i pretezno ih posluzujem uz sos od spanaca i testeninu. Meni ovaj rucak, inace, sluzi kao rucak iz rukava jer mi priprema celog obroka oduzme cca 30 minuta.
Kuglice na slici posluzila sam sa pire krompirom i malo guscom verzijom spanaca, ali ostavljam ceo recept i toplo ga preporucujem za dane kad ste u stisci sa vremenom a gladna usta svuda oko vas.

Pilece kuglice, sos od spanaca i testenina:

Sastojci:
300 gr testenine

400 gr mlevene piletine
1/2 kasicice soli
1/2 kasicice bibera
50 gr rendanog sira (Parmezan)
1/2 sitno seckane cili papricice
2 cena belog luka
ulje

350 gr smrznutog spanaca
3 dl creme fraiche (pavlake za kuvanje)
1,5 dl belog vina ili pileceg bujona
100 gr rendanog kackavalja
so
biber


Priprema:
Obariti testeninu, ocediti i ostaviti sa strane.

Izmesati mleveno meso sa zacinima, belim lukom, cili papricicom i sirom pa oblikovati male kuglice. Peci ih na ulju, na laganoj vatri, dok lepo ne porumene.

Smrznuti spanac pustiti da se malo odmrzne pa ga staviti u cediljku i dobro isprati u hladnoj vodi a zatim iscediti. Prebaciti spanac u posudu, dodati creme fraiche, belo vino (bujon) i rendani sir – staviti na laganu vatru i kuvati da se zgusne. Na kraju dodati so i biber pa preliti testeninu.


English version:
Chicken Meatballs, Spinach Sauce and Pasta

Ingredients:
300 g pasta

400 g ground chicken
½ teaspoon salt
½ teaspoon pepper
50 g grated cheese (Parmesan)
½ chilli pepper, cut into small pieces
2 garlic cloves
oil

350 g frozen spinach 
3 dl creme fraiche  
1,5 dl white vine or chicken bouillon 
100 g grated cheese
salt
pepper

Preparation:
Cook pasta, drain and set aside.

Combine alle ingredients with your hand. Form the mixture into balls.
Fry meatballs until nice and brown.

Let thaw frozen spinach (just a little), then place in a strainer, pour cold water over spinach and then drain. Place spinach in a pot, add creme fraiche, white vine or chicken bouillon and grated cheese. Cook over medium-low heat until thicknes. Then, add salt and pepper, stir well and pour over the pasta. Serve with meatballs.
*This time I made mashed potato instead of pasta.

11 comments:

  1. Mmhm..volim, ma šta volim, obožavam ovakve pileće okruglice i još špinat, za udaviti se u jelu, preslasno draga, a sličice su me se posebno dojmile, predivne su!

    ReplyDelete
  2. Njamii... koji odličan i fin receptić!
    Pusa i ugodan ti vikend želim.

    ReplyDelete
  3. Šta ćeš bolji ručak, brzo, ne pre skupo, zdravo i efektno. Super mi je fotkica sa čuftom na staklu. (predpostavljam)

    ReplyDelete
  4. nije ništa posebno?? ma ovo je genijalan ručak

    ReplyDelete
  5. Ovo je odlično baš sam jučer za ručak radila popečke od mljevene piletine sa pire krumpirom i špinatom u vrhnju. Mljac :)

    ReplyDelete
  6. Divno izgledaju i jako praktično;) Fotkice su ti za desetku. Njamiii

    ReplyDelete
  7. Prelepo si ih napravila i uslikala... Ova "leteća" mi je posebno simpatična ;)

    ReplyDelete
  8. ovakvi su recepti uvijek i više nego dobrodošli i za mene je ovo stvarno fantastičan ručak! a ti si ga i jako lijepo servirala i uslikala, stvarno divno :)

    ReplyDelete
  9. Volim što u tvojoj kuhinji dominira piletina, jer je tako i kod mene. Snimila sam i one faširane sa belim mlevenim i mislim da i ivne boje na tanjiru!

    ReplyDelete
  10. Hvala devojke!
    Slicice su Tamarina ideja, pokupljena sa Coolinarike :) Hvala Tamara!!!
    Jelena, bas sam neki dan listala blog i skontala da mi je 90 posto mesnih recepata piletina. Jedemo mi i druge vrste mesa, ali piletina mi se nekako najbolje slika :))) Salim se, cini mi se da s njom najvise eksperimentisem pa se tako najcesce nadje na blogu ;)

    ReplyDelete
  11. Super je ovo, a fotke su me oduševile. Ideja za ovu kompoziciju je stvarno super. :)

    ReplyDelete