Tuesday, June 1, 2010

Non plus ultra


Dekorativni keksici sa finom penicom i kiselkastom marmeladom...

Potrebno za keksice:
280 gr brasna
250 gr maslaca
3 zumanca
50 gr secera
1 vanili secer

Potrebno za penicu:
3 belanca
200 gr secera u prahu

oko 150 gr marmelade od kajsija ili sipka


Priprema:
Iseckati maslac u brasno pa ga izmrviti rukama. Dodati secer, vanili secer i zumanca pa umesiti glatko testo.
Ostaviti testo u frizider na 1-2 sata. Nakon toga testo premesiti, pa na brasnjavoj podlozi tanko razviti oklagijom. casicom za rakiju ili manjoj okruglom modlicom vaditi kolutice i slagati u pleh prekriven papirom za pecenje.
Umutiti belanca u sneg, postepeno dodati secer i mutiti dok smesa ne postane cvrsta. Premestiti penu od belanaca u poslasticarku kesu za dekoraciju torti pa na svaki kolutic istiskati po malo snega. Peci oko
10 do 20 minuta na 180 stepeni (sto ovisi o vasoj rerni). Voditi racuna pri pecenju jer kolacici treba samo blago da pozute.

Ostaviti ih da se ohlade pa, po dva kolacica, spajati marmeladom.
Keksici su najbolji kad malo odstoje.




8 comments:

  1. Zapali su mi za oko ovi keksici i kad-tad ih pravim... Tebi su super ispali :)

    ReplyDelete
  2. Hvala ti! I meni su odavno zapali za oko, a divno deluju i na tacni sa kolacima... skrecu paznju na sebe :)))

    ReplyDelete
  3. Savršeni su! Svaka čast! :)

    ReplyDelete
  4. I ja imam ove keksiće na listi za isprobavanje :). Tvoji jako lijepo izgledaju, super ti je ispala bijela dekoracija od snijega, prekrasni su !

    ReplyDelete
  5. super su ti keksici,ja sam pravila po Gruvinom receptu i zaista su dobri,jer prije su mi se odlijepljivali bjelanci od tijesta,ovaj puta sam zaista zadovoljna !!!!:))

    ReplyDelete