Sunday, June 13, 2010

Sibice

Bezopasne, interesantne i veoma ukusne!!! Naravno, u pitanju su keksici u kojima ce vasa decica uzivati... kako u izgledu, tako i u ukusu :)))


Potrebno za keksice:
150 gr maslaca ili margarina
100 gr secera
1 vanili secer
1/2 ampule arome maslac-vanila
1 jaje
150 gr brasna
30 gr gustina

Potrebno za glazuru:
100 gr secera u prahu
3-4 kasike vode
crvena boja
kristal secer

 
Priprema:
Zagrejati rernu na 200 stepeni ili na 180 stepeni ako koristite ventilator.
Dobro izmiksati omeksali maslac ili margarin. Miksajuci dodati secer, vanili secer i aromu pa nastaviti mucenje dok se smesa ne poveze. Zatim dodati jaje i miksati da se sve sjedini. Na kraju umesati prosejano brasno izmesano sa 30 gr gustina (to je oko 3 ravne kasike). Staviti testo u spric sa okruglim nastavkom od 7 mm. Pleh obloziti papirom za pecenje pa istiskati trakice dugacke oko 6-7 cm.


Peci 6 minuta u zagrejanoj rerni.
Za glazuru izmesati secer u prahu i vodu da se dobije malo redji preliv (ja sam dodala 3 kasike vode i bio je odlican) pa ga obojiti crvenom bojom. Umakati krajeve “sibica” u preliv, pustiti da preliv malo iskapa pa obojeni deo uvaljati u kristal secer. Dobijene kolacice slagati na kuhinjski ubrus i ostaviti oko pola sata na hladnijem mestu (ne u frizideru) da se osuse.


 
 
 

4 comments:

  1. Ha, ha, skroz su fora, ne samo za djecu.

    ReplyDelete
  2. Ideja je je stvarno nenadmašna, i izgledaju odlično,.. super, super Mihaela..

    ReplyDelete
  3. jako sam se razveselila kada sam vidjela šibice ! Ja sam našla recept na Coolki i napravila sam ih do sada puno puta jer nećakinja uvijek viče "napravi mi šibice" ili "napravi mi bilo koje keksiće od tijesta od šibica" :), valjda joj se toliko sviđaju. Moje nikada nisu ispale ovako lijepo kao tvoje , baš su odlične i jako mi se sviđaju !!

    ReplyDelete