Saturday, June 12, 2010

Puzici


I ponovo pokusavam da ubedim dete da je hrana fantasticna stvar :)
Ovaj put... puzici od virsli!

Potrebno:
3 virsle
1 nekuvana spageta

Iseckati virsle kao na slici

Kratko ih prokuvati u vodi, ocediti, pa spojiti (pomocu spagete) kao na sledecoj slici. Visak spagete otkinuti i podsetiti dete da je izvuce kad pocne da gricka puzica :)

Virsle skratiti ili malo podrezati da bi se lepse uklopile. Od tri virsle dobicete dva puzica.

Veoma jednostavno i brzo, a deca ce svakako biti odusevljena:)

9 comments:

  1. E svaka ti čast.
    Ispričati ću ti istinitu priču:
    Dolazi Senka svojoj mami doma tražiti jesti jer je gladna i pita: Šta ima za jesti?
    Mama: Kuhane repe!
    Senka: Nisam gladna!
    Mama: Dobro, idi se igrati pa kada ogladniš dođi.
    Poslije nekog vremena opet Senka dođe i opet ima samo kuhane repe. I opet ona kaže kako nije gladna i vrati se igrati.
    I tako nekoliko puta. Navečer kada je konačno ušla u kuće i opet tražila jesti mama joj pred nju stavila onu istu kuhanu repu. Pojela ju je s takvim užitkom i nije ništa rekla. Naravno, jer je bila gladna.
    Ovo ti je istinita priča, a ti kako hoćeš. Senka je sada prekrasna žena, ima petero prekrasne djece.

    ReplyDelete
  2. Hvala!
    Ma znam da je tako, ali nikako da se odvazim da ga tri dana drzim bez jela jer je toliko tvrdoglav da ne mozes zamisliti (na mamu) ;) U sustini, jeste tako kao sto kazes jer je on do pre nekoliko meseci jeo bas sve i onda odjednom resio da stupi u "strajk gladju"... Medjutim, ja sam i inace luda da decu (svoju ili tudju) iznenadjujem nekim sitnicama kad je hrana u pitanju :) Volim da im ugodim i onda im gledam osmehe i odusevljenje na licu :)))

    ReplyDelete
  3. Još kad bih mogla svoje klinke uvjeriti da kušaju viršle, neće ni da čuju. A baš su ti preslatki pužići.
    A kod djece to ide u ciklusima.
    Moja je Francesca s godinu dana jela rajčice kao jabuke, sad ih neće ni pogledati.
    Pa po razdobljima jede samo jednu vrstu hrane (npr. tjesteninu s umakom od rajčice, ili s pestom ili sa sirom, pohovane šnicle itd.)
    Jedno vrijeme smo je čak i ucjenjivali. Ali kod mlađe ni ucjenjivanje ne funkcionira. Jede samo ono što ona hoće, a to je uglavnom mlijeko i jogurt.
    Utjeha je da prije ili kasnije prođe svaki od tih ciklusa i opet počnu jesti.

    ReplyDelete
  4. Moj sin kao tvoja mladja, kad odluci da nesto nece nista ne pomaze... kao sto rekoh u prethodnom komentaru "mnogo je tvrdoglav". Mnogi su mi rekli da pokusam sistem "izgladnjivanja", cak i u savetovalistu kazu da mu tri dana dajem samo vodu i nista drugo ali meni je uvek nekako bilo strasno da ga danima drzim bez hrane... Nadam se da je, kao sto kazes, to samo faza koja ce uskoro zavrsiti :)
    A sto se ovih zezalica tice, i deca i ja uzivamo u ovakvim obrocima i mislim da cu ih iznenadjivati i kad budu sve uredno ruckali :)))

    ReplyDelete
  5. Faze, faze sa hranom :)))) Ja upravo prolazim jednu sa mlađim, pisala sam nedavno na blogu. Za sada sam našla neki modus i ide nekako, a što se tiče viršli, pojeo bi ih i ovako lijepo upakovane i onako, klot :))))
    Super ideja i jako mi dopalo kako si ih "ispuževala". :D

    ReplyDelete
  6. Ma sve ce to proci, samo treba strpljenja :)
    A sto se virsli tice, vecina klinaca je odusevljena i, sto ti kazes, smazali bi ih u bilo kom obliku :)))

    ReplyDelete
  7. odlični su pužići !, genijalna ideja, joj da sam ovo vidjela ranije kada moja nećakinja nije htjela usta otvoriti i uvijek je bio neki skandal oko hrane. A neki dan mi kaže "jedem ti sada, nisam ono kao prije", aha svjesna je znači :)). Možda klinci traže samo malo pažnje i na ovaj način, zašto im onda ne udovoljiti kada ima ovako jednostavnih a zbilja predobrih ideja. Bravo !

    ReplyDelete