Monday, June 21, 2010

Muffins sa fetom i vlascem

Slani muffins kao odlicna i veoma brza vecera, dorucak ili jednostavan zalogaj u bilo koje doba dana :)))


Potrebno:
3 jaja
450 ml jogurta ili kiselog mleka
400 gr brasna
1 prasak za pecivo
9 kasika ulja
4 kasike seckanog vlasca ili zelenog dela mladog luka
300 gr feta sira
so po ukusu


Priprema:
Izmiksati jaja, jogurt, brasno, prasak za pecivo i ulje pa umesati seckani vlasac (koristila sam suvi) i izmrvljenu fetu. Dobijenu smesu sipati u podmazane kalupe za muffins ili u silikonske kalupice pa peci oko 20-ak minuta u rerni zagrejanoj na 200 stepeni.
U originalnom receptu u testo ide 350 ml jogurta i 250 gr sira, ali meni je testo delovalo pregusto pa sam malo pojacala kolicinu jogurta... sir sam povecala jer sam imal dva pakovanja po 250 gr pa da ne merkam jednostavno sam ubacila sve :)

Ovo je moja ulaznica za igricu FBI rukavice koju je osmislila mamajac, a u okviru koje ovaj mesec istrazujemo blog Pipi u kuhinji.





3 comments: