Friday, June 18, 2010

Quinoa sa brokolijem

Moj prvi rucak sa cuvenom quinoe-om! Odusevila nas je u kombinaciji sa cveticima brokolija i belim lukom... vrlo brzo probacemo je i u drugim kombinacijama :)


Potrebno:
150 gr quinoe
550 g cvjetića brokolija
1 cen belog luka
40 gr rendanog sira
1/2 kasicice soli
1 kasika limunova soka
3 kasike maslinova ulja
3-4 kasike neutralne pavlake


Priprema:
Quinou dobro isprati pod mlazom hladne vode pa je prebaciti u serpicu, dodati malo soli i 500 ml vode. Kuvati oko 20-ak minuta, tj. dok u potpunosti ne omeksa, po potrebi dodati jos malo vode. Kuvanu quinou ostaviti da se ohladi.
Dok se quinoa kuva blansirati cvetice brokolija. Spustiti ih u kipucu, posoljenu vodu i ostavite da se kratko prokrckaju (5 minuta ili malo duze). Blansirane cvetice ocediti, isprati kratko hladnom vodom i dobro ocediti. Ostaviti da se prohladi.
Zatim u multipraktik ubaciti 300 gr brokolija, beli luk, rendani sir, 1/2 kasicice soli i limunov sok pa dobro izmiksati. Dodati ulje i pavlaku pa jos jednom dobro izmiksati. Izmesati pire od brokolija sa quinoom pa ubaciti cvetice brokolija i posluziti.
U pire od brokolija moze se dodati 50 gr mlevenih (prethodno oguljenih i proprzenih) badema, a preporucuje se i posip od 30 gr grubo iseckanih badema koje sam ja izostavila zbog alergije na kostunjave plodove u porodici...


3 comments:

  1. Odlična je i jako zdrava. Ja sam isto isprobala već nekoliko recepata sa njom. Ovaj s brokulom mi zvuči jako ukusno.

    ReplyDelete
  2. odlično izgleda i jako volim ovakve zdrave i fine obroke . Ja još nisam probala quinou iako me strpljivo čeka u ormariću i nadam se da će ubrzo doći na red :)

    ReplyDelete