Friday, October 1, 2010

Ajme, koliko nas je - rezultati

Evo nas na kraju jos jednog meseca i doslo je vreme za sabiranje utisaka... Pre svega moram da kazem Ajme, koliko nas je!!! 
Monsoon hvala ti sto si pokrenula ovu zanimljivu igricu koja, iz meseca u mesec, jaca i privlaci sve veci broj ljudi. Veliko hvala i Dajani koje me "ustolicila" i, na taj nacin, mi omogucila da otkrijem gomilu fantasticnih jela koja se mogu pripremiti od kukuruza :)
Necu smarati pricom koliko je tesko odluciti se za samo tri jela jer ja to, DEFINITIVNO, nisam ni uspela, ali o tome na kraju posta ;) 


Ulaznice su prikazane redom kojim su stizale do mene (poskidala sam sa blogova sve ono sto sam pronasla na ovu temu) a ako mi je nesto promaklo ili sam nekog, slucajno, izostavila TU SAM da gresku ispravim :) Hvala svima na ucescu i lepom druzenju!!!

Svastarica






































and... Pispilita


and... Pucke



















































































I na kraju moj doprinos igrici:


and... Prpnjaca





Nisam mogla da se odlucim za SAMO tri jela pa ce, u mom slucaju, nagradice krenuti put sest blogova...


Ovaj simpaticni kukuruz saljem Selmi za veoma zanimljive Kukuruzne paketice i Nini za njenu Piletinu u kukuruznom kruhu u koju sam se zaljubila na prvi pogled :)


 Gospodin smesko putuje Valentini za njene Muffinse sa junetinom i Natasi za Kukuruzne piroske :)


A ovaj simpaticni kukuruz podelice tri devojke...

Palicu predajem Tanji sa bloga U dzaku brasna!!! Jedva cekam temu za sledeci krug :)))

14 comments:

  1. Mihaela hvala za ugodno gostoprimstvo :)
    Lepa runda! Bas nekako, ZUTA :) Cestitke svima!

    ReplyDelete
  2. baš mi je žao što nisam sudjelovala..
    krasnih recepta stvarno ima..

    čestitke pobjednicima :)))

    ReplyDelete
  3. Dosad sam jako malo koristila kukuruzno brašno (čak ni palentu koju obožavam ne pravim već dugo jer je od mojih nitko ne voli), ali ovdje ima puno lijepih ideja. Sigurno ću isprobati neke od ovih receptića. Čestitam na još jednom uspješnom krugu igre

    ReplyDelete
  4. Bravo Mihaela za odlično odrađen krug igrice, čestitam !
    Većinu recepata sam popratila tijekom mjeseca a sada ih je baš zadivljujuće vidjeti na jednom mjestu, sve ove divne stvari od kukuruza i kukuruznog brašna za koje nisam niti znala da se mogu ovako napraviti.
    I puno ti hvala za dodjeljenu nagradu ! Odmah je preuzimam baš si me jako razveselila. K tome sam je dobila za kruh za koji nisam niti bila sigurna da li da ga uopće prijavim :), hvala, hvala !!
    Čestitke novoj domaćici i veselim se novoj temi !

    ReplyDelete
  5. Yay, dobila sam Smeška :)
    Hvala na gostoprimstvu i na divnom druženju :) :*

    ReplyDelete
  6. Ne mogu vjerovati, toliko prekrasnih jela od kukuruza:)) Odlično odrađeno! Čestitke domaćici i pobjednicima:))

    ReplyDelete
  7. Hvala draga Miheala, palica je prihvacena sa zadovoljstvom :) Bila si divna domacica.
    Odusevljena sam ovim slicicama, jako dobar krug igrice, neke vidim prvi put pa cu imati slatkog posla u istrazivanju, za mene novih blogova.

    Postavila sam temu, i nadam se da se dopasti i tebi i ostalim devojkama.

    :cvetic:

    ReplyDelete
  8. Hvala Mihaela na gostoprimstvu i divnom kukuruzu, jako sam se obradovala...
    Odlican krug, puno puno divnih recepata...

    Cestitke svima....

    ReplyDelete
  9. Joj baš sam iznenađena! Hvala na nagradama!
    Odlični su svi radovi, većinu sam već vidjela do su bili objavljeni, no poneki su mi ipak promakli, a i otkrila sam neke blogove koje do sad nisam pratila. Odličan krug, čestitka ostalim pobjednicima.

    ReplyDelete
  10. Draga Mihaela, odlicno uradjen posao, zanimljiva tema i punoo finih receptica...sve cestitke nagradjenim radovima, a jako su mi simpaticni ovi nasmejani kukuruzi!;))) Mislim da je nova tema vec stigla i sad brzo trcim do Tacinog bloga da vidim sta nam je fino zadala za sledci krug....punooo pozdrava!;)))

    ReplyDelete
  11. Hvala Mihaela na lepom druzenju i prelepoj temi! Odlicni recepti su bili.

    ReplyDelete
  12. Hvala na nagradici i na gostoprimstvu.

    ReplyDelete
  13. Malo kasnim :)
    Mihaela, lepo si nas ugostila (sada vec) proslog meseca, cestitke za to. Toliko je lepih recepata na jednom mestu, svaka cast! :)))

    ReplyDelete
  14. odlični recepti, blogovi, uživala sam!!!
    I ogladnila:)
    Tvoj blog je kao mala enciklopedija kuharstva.
    Baš mi se sviđa!

    Veliki pozdrav iz kišom potopljene Rijeke!

    Zondra Art

    ReplyDelete